x

zomersale - tot 50% korting op al je favoriete merken

retourneren

recht van retour

Binnen 30 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden.

Dit kun je doen door de producten meteen via onderstaande stappen terug te sturen, maar je mag ons ook eerst mailen dat (een deel van de) bestelling retour komt, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het Europees modelformulier voor herroeping (gebruik van dit formulier is overigens niet verplicht). Na zo'n mailtje heb je 14 dagen om de boel daadwerkelijk naar ons terug te sturen. 

Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven van de aankoop af te zien, zorgen wij ervoor dat jij je geld terug krijgt. Het terugstorten van jouw geld gebeurt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je in eerste instantie hebt besteld. Wij mogen bovendien wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben, of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.

zo stuur je iets terug

Voor het retour sturen van een producten rekenen wij 2,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het terug te storten bedrag. 

  • Vul het bijgeleverde retourformulier in en vermeld hierop je ordernummer
  • Stop de producten én het formulier samen in een retourpakket
  • Vermeld daarop duidelijk ons adres, ons antwoordnummer 
  • Geef je retourzending af bij het dichtsbijzijnde PostNL-punt (locaties: www.postnl.nl/locatiewijzer)
  • Bewaar je verzendbewijs goed, want hiermee kun je je pakket volgen

retouradres

Let op dat je bovenstaande informatie gelezen hebt voordat je producten retourneert. Onderstaand adres is alleen bedoeld voor retouren.

     Fashcom B.V.
     Antwoordnummer 301
     7440 WB Nijverdal

kosten

   1. retourneren

De kosten voor het retourneren zijn 2,95. Deze worden ingehouden op het retourbedrag.

Bij een volledige retour storten wij de verzendkosten terug in het geval dat je die moest betalen bij het plaatsen van je bestelling. 

   2. ruilen

De kosten voor het terugsturen van een te ruilen artikel zijn 2,95. Aan de hand van het door jouw ingevulde orderformulier, maken wij jouw ruiling in orde.

Voor de kosten die voortkomen uit een ruiling sturen wij een betaallink toe. Wanneer deze betaling is voldaan, sturen wij jou de ruiling toe.

Gaat bij de ruiling alles retour (volledige ruiling), dan storten wij de verzendkosten terug in het geval dat je die moest betalen bij het plaatsen van je bestelling.

   3. fout in levering

Zijn producten beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Dan berekenen wij geen retourkosten en is je retour gewoon gratis.

passen

Je nieuwe boxers, sokken, shirts of zwembroeken passen mag, natuurlijk! Maar hierbij is het noodzakelijk dat je een beetje aan de hygiëne denkt. Pas daarom je nieuwe boxers of zwembroeken niet direct op de huid, maar altijd over een andere boxer of slip heen. Dit is nodig omdat we geen gewassen producten terugnemen. 

Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: als je iets retour wilt zenden, moet je de verpakking zo intact mogelijk houden. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: scheur deze niet kapot. Scheur ook geen etiketten van je sokken of shirts en bewaar de doosjes van je boxers of sokken nog even, als je niet zeker weet of alles past. Het is namelijk niet noodzakelijk om de verpakkingen open te scheuren om te bepalen of je het artikel wil houden.

Samengevat: 

  • Als een product gedragen, gebruikt, gewassen of beschadigd is, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering
  • Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen

klantenservice

Heb je nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of wanneer er een verkeerd product geleverd is)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard ook zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.

onze shops